25.02.2012

Ich trzy, debiutanckie single - teksty i teledyski ;)

Tekst piosenki "What makes you beautiful":
You're insecure
Don't know what for
You're turning heads
When You walk
Through the d-o-oor
Don't need make-up
To cover Up
being the way that you are is e-enough

Everyone else in the room can see it
Everyone else but You

Baby You light up my world
like nobody else
the way that you flip your hair
gets me overwhelmed
but when you smile at the ground
it ain't hard to tell
You don't know oh oh
You don't know, You're beautiful!
If only You saw
What I can see
You'll understand
Why I want you so desperately
Right now
I'm looking at You
And I can't believe
You don't know oh oh
You don't know, You're beautiful!
Oh oh
That's what makes you beautiful!

So c-come on
You got it wrong
To prove
I'm right
I put it
In a so-o-ong
I don't know why
You're being shy
And turn away
When I look into Your eye eye eyes...
(Harry)
Everyone else in the room can see it
Everyone else but You
Baby You light up my world
like nobody else
the way that you flip your hair
gets me overwhelmed
but when you smile at the ground
it ain't hard to tell
You don't know oh oh
You don't know, You're beautiful!
If only You saw
What I can see
You'll understand
Why I want you so desperately
Right now
I'm looking at You
And I can't believe
You don't know oh oh
You don't know, You're beautiful!
Oh oh
That's what makes you beautiful!

Na Na Na Na
Na Na Naaaa
Na Na
Na Na Na Na
Na Na x2

Baby You light up my world
like nobody else
the way that you flip your hair
gets me overwhelmed
but when you smile at the ground
it ain't hard to tell
You don't know oh oh
You don't know, You're beautiful!
Baby You light up my world
like nobody else
the way that you flip your hair
gets me overwhelmed
but when you smile at the ground
it ain't hard to tell
You don't know oh oh
You don't know, You're beautiful!
If only You saw
What I can see
You'll understand
Why I want you so desperately
Right now
I'm looking at You
And I can't believe
You don't know oh oh
You don't know, You're beautiful!
Oh oh
You don't know, You're beautiful
Oh oh
That's what makes you beautiful!


Tłumaczenie:
 Jesteś niepewna
Nie wiesz dlaczego
Odwracają głowy
Kiedy przechodzisz
Przez próg
Nie potrzebujesz makijażu
żeby coś ukryć
Bo to jaka jesteś mi wystarczy
Każdy w pokoju to zauważa
Każdy oprócz Ciebie

Skarbie rozświetliłaś mój świat
Jak nikt inny
Sposób, w jaki rzucasz włosami
Przytłacza mnie
Lecz kiedy uśmiechasz się nieziemsko
Nie trudno powiedzieć
Że nie wiesz oh oh
Że nie wiesz, jaka jesteś piękna!
Jeśli byś zobaczyła
To co ja widzę
Zrozumiałabyś
Dlaczego tak rozpaczliwie Cię pragnę
właśnie teraz
Patrze na Ciebie
I nie mogę uwierzyć
Że nie wiesz oh oh
Że nie wiesz, jaka jesteś piękna!
Oh oh
To sprawia, że jesteś piękna

Więc prze-przestań
Źle to odbierasz
Żeby udowodnić
Że mam racje
Opiszę to
W pio-sen-ce
Nie wiem dlaczego
Wciąż jesteś nieśmiała
Odwracasz się
Kiedy patrze w twoje oczy oczy oczy....
Każdy w pokoju to zauważa
Każdy oprócz Ciebie

Skarbie rozświetliłaś mój świat
Jak nikt inny
Sposób, w jaki rzucasz włosami
Przytłacza mnie
Lecz kiedy uśmiechasz się nieziemsko
Nie trudno powiedzieć
Że nie wiesz oh oh
Że nie wiesz, jaka jesteś piękna!
Jeśli byś zobaczyła
To co ja widzę
Zrozumiałabyś
Dlaczego tak rozpaczliwie Cię pragnę
właśnie teraz
Patrze na Ciebie
I nie mogę uwierzyć
Że nie wiesz oh oh
Że nie wiesz, jaka jesteś piękna!
Oh oh
To sprawia, że jesteś piękna

Na Na Na Na
Na Na Naaaa
Na Na
Na Na Na Na
Na Na x2

Skarbie rozświetliłaś mój świat
Jak nikt inny
Sposób, w jaki rzucasz włosami
Przytłacza mnie
Lecz kiedy uśmiechasz się nieziemsko
Nie trudno powiedzieć
Że nie wiesz oh oh
Że nie wiesz, jaka jesteś piękna!
Skarbie rozświetliłaś mój świat
Jak nikt inny
Sposób, w jaki rzucasz włosami
Przytłacza mnie
Lecz kiedy uśmiechasz się nieziemsko
Nie trudno powiedzieć
Że nie wiesz oh oh
Że nie wiesz, jaka jesteś piękna!
Jeśli byś zobaczyła
To co ja widzę
Zrozumiałabyś
Dlaczego tak rozpaczliwie Cię pragnę
właśnie teraz
Patrze na Ciebie
I nie mogę uwierzyć
Że nie wiesz oh oh
Że nie wiesz, jaka jesteś piękna!
Oh oh
Że nie wiesz, jaka jesteś piękna!
Oh oh
To sprawia, że jesteś piękna
Tekst piosenki "One thing":

I've tried playing it cool
But when I'm looking at you
I can't ever be brave
Cause you make my heart race

Shot me out of the sky
You're my kryptonite
You keep making me weak
Yeah, frozen and can't breathe

Something’s gotta give now
Cause I’m dying just to make you see
That I need you here with me now
Cause you've got that one thing

So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing

Now I'm climbing the walls
But you don't notice at all
That I'm going out of my mind
All day and all night

Something’s gotta give now
Cause I'm dying just to know your name
And I need you here with me now
Cause you've got that one thing

So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing


So get out, get out, get out of my mind
And come on, come into my life
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing

You've got that one thing

Get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead

So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing


So get out, get out, get out of my mind
And come on, come into my life
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing .



Tłumaczenie:

Próbowałem rozegrać to dobrze
Ale kiedy patrzę na ciebie
Nigdy nie mogę być odważny
Bo ty sprawiasz że moje serce zaczyna bić szybciej

Strzelasz we mnie z nieba
Jesteś moim kryptonitem *(odłamek w meteorze)
Ty ciągle sprawiasz, że jestem słabszy
Tak, jestem zamrożony*(nie mogę się ruszyć) i nie mogę oddychać

Niektóre rzeczy staną się bardziej zauważalne
Bo umieram, żebyś tylko to zobaczyła,
Że potrzebuję Cię tu ze mną.
Bo ty masz to coś.

Więc, wynoś się, wynoś się, wynoś się z mojej głowy
I zamiast tego, wpadnij w moje ramiona
Nie wiem, nie wiem, nie wiem co to jest
Ale potrzebuję tej jednej rzeczy (tego czegoś)
A ty masz to coś.

Teraz wspinam się po ścianach
Ale ty tego wcale nie dostrzegasz,
Że odchodzę od zmysłów
Cały dzień i całą noc

Niektóre rzeczy staną się bardziej zauważalne
Bo umieram, żeby dowiedzieć się jak masz na imię
Że potrzebuję Cię tu, ze mną.
Bo ty masz to coś.

Więc, wynoś się, wynoś się, wynoś się z mojej głowy
I wpadnij w moje ręce w zamian
Nie wiem, nie wiem, nie wiem co to jest
Ale potrzebuję tej jednej rzeczy (tego czegoś)
A ty masz to coś

Ty masz tę jedną rzecz

Wnoś się, wynoś się, wynoś się z mojej głowy
I wpadnij w moje ręce w zamian

Więc, wynoś się, wynoś się, wynoś się z mojej głowy
I wpadnij w moje ręce w zamian
Nie wiem, nie wiem, nie wiem co to jest
Ale potrzebuję tej jednej rzeczy (tego czegoś)
A ty masz to coś

Więc wynoś się, wynoś się, wynoś się z moich myśli
I chodź, chodź, chodź do mojego życia
Nie wiem, nie wiem, nie wiem co to jest
Ale potrzebuję tej jednej rzeczy
A ty masz to coś.

Tekst piosenki "Gotta be you":

Girl I see it in your eyes you're disappointed
Cause I'm the foolish one that you anointed with your heart
I tore it apart
And girl what a mess I made upon your innocence
And no woman in the world deserves this
But here I am asking you for one more chance

Can we fall, one more time?
Stop the tape and rewind
Oh and if you walk away I know I'll fade
Cause there is nobody else

It's gotta be you
Only you
It's gotta be you
Only you

Now girl I hear it in your voice and how it trembles
When you speak to me I don't resemble, who I was
You've almost had enough
And your actions speak louder than words
And you're about to break from all you've heard
Don't be scared, I ain't going no where

I'll be here, by your side
No more fears, no more crying
But if you walk away
I know I'll fade
Cause there is nobody else

It's gotta be you
Only you
It's gotta be you
Only you

Oh girl, can we try one more, one more time?
One more, one more, can we try?
One more, one more time
I'll make it better
One more, one more, can we try?
One more, one more,
Can we try one more time to make it all better?

Cos its gotta be you
Its gotta be you
It's gotta be you
Only you

It's gotta be you
Only you



Tłumaczenie:

Widzę w Twoich oczach, że jesteś zawiedziona
Bo jestem jednym z głupców, których obdarzyłaś swoim sercem
a ja kolejny raz je rozpruwam
Cóż za zamęt zrobiłem z Twoją niewinnością
I żadna kobieta na świecie nie zasłużyła na takie traktowanie
Lecz jednak jestem tu prosząc o kolejną szansę

Czy możemy zakochać się kolejny raz?
zatrzymajmy taśmę i przewińmy wstecz
Oh i wiem, że jeśli ty odejdziesz to ja zniknę
Bo nie mam nikogo

To musisz być ty
Tylko Ty
To musisz być Ty
Tylko Ty

Teraz kiedy słyszę twój głos i to jak drży
Gdy mówisz mi, że nie przypominam tego kim byłem
Masz wszystkiego pod dostatkiem
A twoje czyny są wyraźniejsze niż słowa
Chciałabyś rzucić w niepamięć wszystko co usłyszałaś
Nie obawiaj się, nigdzie nie odejdę

Będę tu, obok Ciebie
Nigdy więcej strachu, nigdy więcej płaczu
Ale jeśli odejdziesz
Wiem, że również zniknę
Bo nie mam nikogo innego

To musisz być ty
Tylko Ty
To musisz być Ty
Tylko Ty

Kochanie czy możemy spróbować jeszcze jeden, jeszcze jeden raz?
Jeszcze jeden, jeszcze jeden spróbować raz?
Jeszcze jeden, jeszcze jeden raz
Wszystko zrobię lepiej
Jeszcze jeden, jeszcze jeden spróbować raz?
Czy możemy spróbować jeszcze raz, by wszystko było już w porządku?

Ponieważ to musisz być ty
To musisz być ty
Tylko Ty
Tylko Ty

To musisz być ty
Tylko Ty
To musisz być Ty
Tylko Ty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz