1.09.2013

Informacja.

Hej hooo.

Wiem, że długo nie dodawałam notek na bloga, ale miałam problemy z internetem na laptopie a dzisiaj spędziłam czas z przyjaciółką i byłam na TIU.

Po prostu mam takie emocje po TIU, że po prostu nie wiem co mam ze sobą zrobić. Skaczę, płaczę, wkurwiam się i wgl.
A jak wy tam po TIU ?! Widziałam, że pod jedną notką było widać, że Wam się bardzo podoba. Już bardzo chce żeby ten film był w internecie, bo chce zobaczyć każdy moment dokładnie. W kinie działo się to tak bardzo szybko :c


A jak się tam czujecie z faktem, że jutro szkoła ? ^^ Tak tak.. pewnie was teraz dobiłam i idziecie się pociąć masłem. xd

Uprzedzam ! Zaczynam III gim. klasa, w której są egzaminy i inne takie duperele m.in. treningi. No i podobno będę mogła wchodzić tylko 1/2 godzinki dziennie. Pewnie moja mama dostanie takiej furii, że wgl. nie będę mogła wchodzić na laptopa. xD
Soooł... nie wyzywajcie mnie i nie dziwcie się, że na blogu będzie mało notek.

Jeśli macie jakieś pytania, Zapraszam - KLIK


Teraz życzę miłej nocki i miłego wstawania xx

2 komentarze:

  1. zobacz to zdj.prostu jak to zobaczyłam to nie mogłam się uspokoić https://twitter.com/1DThisIsUs/status/374313377306525696 widać że myślą o nas;)

    JuliaxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałyście nominowane do The Versatile Blogger Award. Więcej info na moim blogu (musicie napisać siedem faktów o sobie) http://little-dream-1d-cm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń