3.08.2012

Imagin z Liam'em

Liam:
Ty: Liam... możesz mi coś wyjaśnić...
Li: Co? Ja nic nie zrobiłem :<
Ty: Zrobiłeś... Ty.. najpierw się włamujesz, kradniesz wszystko, potem kradniesz mieszkanie w którym zamieszkujesz a na koniec nie chcesz wyjść, nawet policja nie daje rady Cię stamtąd wynieść. Więc.. Dlaczego to robisz?
Li: Ja nic takiego nie robię! o.O
Ty: Jak to nie? A kto się włamał do mojego mózgu , wykradł wszystko i zastąpił sobą, a kto ukradł mieszkanie w moim sercu i tam zamieszkał, nie chce wyjść?
Li: Chcesz powiedzieć, że...
Ty: Tak. Kocham Cię. Może i niszczę naszą przyjaźń, ale Cię naprawdę kocham...
Li: Wiesz... Ja Ciebie też i to od dawna... *całuje Cię* Kocham Cię [t.i.]... ;* 


Imagin z :


http://one-direction-imaginy-pl.blogspot.com/


Jej przepraszam, że tylko 1 i tylko z Liam'em, ale dziś źle się czułam i nadal czuję, a go znalazłam wczoraj <3
Wybaczcie :* Dodam więcej w najbliższym czasie.
PS. Ta dziewczyna ma więcej fajnych imaginów ^ ^ wejdźcie i poczytajcie :P
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz