22.08.2012

Zayn i TT

 Wiecie chyba już, że Zayn niespodziewanie sobie zawiesił lub usunął Twittera.
Jedna fanka napisała do niego na Kik'u, a on jej odpisał.



"Nie martwcie się o mnie, czuję się dobrze. Usunąłem konto przez całą nienawiść jaką dostawałem przez dodawanie zwykłych tweetów oraz przez wszystkie plotki o paleniu marihuany i zdradzie. Nie potrzebuje czytać takich negatywnych rzeczy. Skupię się na muzyce póki co... tak długo jak wy się uśmiechacie, ja również będę x"



Więc może wróci, a może nie... Czas pokaże i #NeverSayNever 

 Tweety;
 "Powodem, dla którego nie tweetuję tak często jak kiedyś jest to, że mam dość tych wszystkich bezużytecznych opinii i nienawidzę tego, że dostaję je codziennie żegnaj twitter :)"


"moi fani, którzy mają coś miłego do powiedzenia mogą to zatweetować na konto one direction , :) x"






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz