19.03.2012

Cytaty; Liam


1.Opisz siebie w trzech słowach. Liam : Wysoki, wrażliwy i przystojny. Powiedział to Niall!
2.Liam: Przestańcie kopać siebie nawzajem! Niall: HAHAHAHAHAHA powiedział przestańcie kopać siebie nawzajem! Louis: Przepraszam tato!
3.Harry: jesli mialbys 3 życzenia,czego bys sobie życzył ? Liam: Ja... nauczyłbym sie jezdzic,kupil auto.. i bym w nim jezdził.
4.Jak nazwalibyście swoją córeczkę? Liam: Louise. 
5.Mam bokserki na każdy dzień tygodnia. ~ Liam Payne.
6.Lubię nosić długie skarpetki, za kostkę. ~ Liam Payne.
7.Uwielbiam budzić resztę chłopców, bo zazwyczaj budzę się jako pierwszy. ~ Liam Payne.
8.Mój najlepszy przyjaciel w zespole to... LouZaHaNiall! ~ Liam Payne.
9.Potajemnie jestem fanem Justina Biebera. ~ Liam Payne.
10.*Liam czyta pytanie* Jaki jest twój ulubiony typ żółwia? Liam: Nie znam się na żółwiach… lubię żółwiowe żółwie.
11.Nigdy nie spotkałem osoby, która kochałaby jedzenie tak mocno, jak Niall... ~ Liam Payne.
12.*Liam do fanek na ulicy* Cześć! Macie ubrane bardzo kolorowe spodnie!
13.Niall jest ciągle głodny, ponieważ ma jedzącego anioła w sobie. Dlatego tak spiewa. ~ Liam Payne.
14.Uwierz w to, lub nie, ale śpiąc zawszę śnie o spotkaniach z fanami. ~ Liam Payne
15.W czym mógłbys się kąpać? Liam: W cukrze pudrze.
16.Jesteśmy na dachu. Jestem absolutnie zmarznięty. Moje orzeszki ziemne się skończyły! ~ Liam Payne.
17.Bądź sobą, każdy inny jest zajęty.~ Liam Payne.
18.Twój pasek wygląda na bardzo ciasny. Daj mi go rozluźnić! ~ Liam Payne.
19.Jestem cudowny! ~ Liam Payne.
20.Louis dobrze sprawdziłby się jako juror X Factor, bo on ma zdanie o wszystkim. ~ Liam Payne.
21.Dostaliście kiedyś jakąś zabawkę/zdjęcie z imieniem kolegi z zespołu na nim? Liam : Mam lizaka z Zaynem, w moim pokoju.
22.Zabrali mi znamię! To nie jestem ja, tylko oszust. ~ Liam Payne.
23.Louis robi zabawne ruchy na scenie. ~ Liam Payne.
24.Nasze lalki były na półce i lalka Justina Biebera była obok naszych. Jego lalka była wyższa niż moja. ~ Liam Payne.
25.Jeśli mógłbyś stworzyć jakieś aplikacje do Ipoda, jaka by to była? Liam : Na pewno nie aplikacja z łyżkami.
26.Pewnego dnia udaliśmy się na farmę i pytano nas, czy jeździmy konno, ale były tylko cztery konie, więc Harry jechał krową. ~Liam Payne.
27.Czy naprawdę chcesz żebym założył koszulkę? ~ Liam Payne.
28.Jeśli mógłbyś mieć jakiś charakter z filmu do końca życia, kto by to był? Liam : Batman.
29.Nasze dziewczynyą zasługują by poczuć, jak bardzo je kochamy. I niech wiedzą to cały czas. ~ Liam Payne. 
30.Podróbek Zayna jest ładny. ~ Liam Payne. 
31.Niall jest zawsze głodny, bo ma w sobie ducha jedzenia. ~ Liam Payne.
32.Liam : Ona nosi dziwne rzeczy. Ona jest po prostu dziwna. Niall : Lady Gaga?
33.Następnym razem dlaczego po prostu nie umrzesz tam? ~ Liam Payne. (Louis uderza go.)
34.Jakaś dziewczyna próbowała wsunąć jej telefon w kieszenie Harry'ego. ~ Liam Payne.
35.Gdy fani płaczą mam chęć by chodzić z nimi wszystkimi. ~ Liam Payne.
36.Nie umiem zrywać z dziewczynami, bo gdy widzę jak one płaczą, to wracam. ~ Liam Payne.
37.Moje włosy są różowe, podczas gdy są wyprostowane. ~ Liam Payne.
38.Bycie w związku to nie jest łatwe w tej sytuacji. ~ Liam Payne.
39.Liam: Zayn zrobi takie 'fałszywe kichnięcie/prychnięcie' jeśli wie, że kłamiesz.
40.Liam: Kolejna dziewczyna Nialla, musi poczuć się wyjątkowo. Niall czekał na Ciebie tak długo.
41.Liam do Louisa: Kochany Ty, nigdy nie dorośniesz. Louis: Dzięki, bo nie chcę.
42.Liam: Harry kręci swoje włosy. Harry: A Ty je smażysz.
43.Nieśmiałe dziewczyny są słodkie i ujmujące. ~ Liam Payne.
44.Jestem tatą zespołu i staram się nimi kierować, ale oni nigdy mnie nie słuchają. ~ Liam Payne.
45.Będąc w Los Angeles, poszliśmy popływać kajakami i Niall wywrócił swój do góry nogami. ~ Liam Payne.
46.Nie lubię dziewczyn, które mają za dużo na swojej twarzy. ~ Liam Payne.
47.Chciałbym umówić się z fanką, jeśli zapyta, ale jeśli kilka z nich poproszą będę musiał iść na grupową randkę. ~ Liam Payne.
48.*ulubione jedzenie* Liam : Czekolada.
49.Nikt na świecie nie ma takich fanów, jak my, którzy pokazują miłość i wsparcie każdego dnia. ~ Liam Payne.
50.To jest dziwne, gdy wychodzimy i jesteśmy gonieni przez paparazzi. ~ Liam Payne.




13 komentarzy:

  1. Mam na imię kinga pochodzę z polski aktualnie mieszkam w warszawie i LOFFCIAM LIAMA MAM LAT 12!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go lofciaaaaaaaaaaaaaaam ♥ i też mam 12 lat ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z polski i uwielbiam waszą muzykę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też <3 <3 <3 :* tylko ja mam 13 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. napalone 12 latki :___:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie będę nikogo wyróżniać, jestem directionerka, a directionerki powinny wszystkich jednakowo kochać, a nie wyróżniać ;___; -_-' zgadzam się "napalone 12 latki" ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Liama jest taki słodki<3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostawcie Liama młode. On jest mój! 20 -latka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Liama <3 Ale nie mam takiego świra na jego punkcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja koffam Liama najbardziej na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Liama ... Tak bardzo chciała bym się z nim spotkać ale tak oko w oko ... KOFFAM 1D I KOFFFAM LIAMKA :*

    OdpowiedzUsuń