19.03.2012

Cytaty; Zayn


1.Byłem tak nadpobudliwy, że kiedyś moja mama nawet zabrała mnie do lekarza. ~ Zayn Malik.
2.Kiedy miałem osiem lat miałem sen w którym gigantyczny Power Ranger mnie gonił. ~ Zayn Malik.
3.Niall, przestań patrzeć na siebie! ~ Zayn Malik.
4.Rzeczy się zmieniają, ludzie się zmieniają, ale ty bądź zawsze sobą, zostań prawdziwy dla siebie i nigdy nie... poświęcaj siebie dla kogoś. ~ Zayn Malik.
5.Liam : Czy lubisz ser, a jeśli tak, to jakiego rodzaju? Zayn : Tak, lubię każdy rodzaj sera.
6.Nawet teraz zajmuje mi trochę czasu, aby poznać ludzi zanim mogę właściwie być sobą. ~ Zayn Malik.
7.Liam : Co jest najlepszą rzeczą jaką ktoś zrobił dla ciebie kiedykolwiek? Zayn : Pocałuj moją twarz.
8.Co sprawia, że jesteś piękny? Zayn : Oczy Louisa.
9.*Do Louisa* Zayn : Więc zachęcasz ludzi do lizania naszych twarzy?
10.Louis : Zayn myślał, że jest Tarzanem. Zayn : Myślałem, że jestem Indiana Jones.
11.Naucz się doceniać to co masz, zanim czas zmusi cię do docenienia tego co miałeś. ~ Zayn Malik.
12.Jak opisałbyś siebie w trzech słowach? Zayn : Wysoki, ciemny, głośny. Wydaję się bardzo nieśmiały,
13.Czego najbardziej brakuje ci, gdy jesteś w trasie? Zayn: Herbaty angielskiej!
14.Jeśli Niall daje komuś coś ostatniego smażonego, to znaczy, że jesteś wyjątkowy. ~ Zayn Malik.
15.Nie ważne jak życie jest ciężkie, nie trać nadziei. - Zayn Malik.
16.Trzy życzenia Zayna: 1. Segway. 2. Wakacje do końca życia. 3. Ożenić się z Louisem.
17.Zayn : Niall jest moim idolem. Niall : O MÓJ BOŻE, mój idol ubóstwia mnie! Harry : Oni są szaleni.
18.Po raz pierwszy całowałem się mając siedemnaście lat. ~ Zayn Malik.
19.Ludzie nazywają to Walentynkami, ja nazywam to wtorkiem. ~ Zayn Malik.
20.Klatka z dziesięcioma lwami czy basen z 10 rekinami? Zayn : Klatka z dziesięcioma lwami.
21.Nigdy nie będziesz ofiarą, jeśli nie będziesz dla nikogo kimś ważnym. ~ Zayn Malik.
22.Harry najczęściej zdejmuje ubrania kiedy chce zwrócić na siebie uwagę dziewczyn. ~ Zayn Malik.
23.To nie ma brzmieć głupio, ale byłem popularny w szkole. Byłem troche bad boy'em, wiesz zrobić bałagan i się śmiać z tego. ~ Zayn Malik.
24.Zostanę z Tobą Liam, tylko dlatego, że jestem Twoim przyjacielem. ~ Zayn Malik.
25.*Nandos czy marchewki* Zayn: NANDOS!
26.Kiedy zobaczyłem Harry'ego płaczącego po głosowaniu w show, szlochał na moim ramieniu i ja zacząłem także płakać. ~ Zayn Malik.
27.Directioners to nie fani... To część mojej rodziny. ~ Zayn Malik.
28.Dziewczyny które nie piszczą kiedy mnie widzą, są poprostu... znalazłem w nich coś ciekawego. ~ Zayn Malik.
29.Podejmij ryzyko, jeśli chcesz znaleźć miłość. ~ Zayn Malik. 
30.Nikt nie może dotykać naszych fanów, z wyjątkiem nas. Przykro nam, ale łatwo stajemy się zazdrośni. ~ Zayn Malik.
31.Jeśli miałbyś słonia, gdzie byś go ukrył? Harry : W pokoju. Zayn : W tunelu. Louis : Po co ukrywać słonia?
32.Zayn : Najbardziej romantyczną rzeczą jaką zrobiłem dla dziewczyny było napisanie piosenki, ale miałem wtedy jakieś 12, może 13 lat.
33.Będę walentynką każdego, kto jej nie ma. ~ Zayn Malik.
34.Gdyby moja dziewczyna czegokolwiek potrzebowała, zawsze przy niej będę. ~ Zayn Malik.
35.Wolisz psy czy koty? Zayn : Psy.
36.Czas jest najcenniejszym darem, jaki możesz komuś dać, ponieważ jest częścią twoje życia i nigdy nie wróci. ~ Zayn Malik.
37.Nie lubię płytkich dziewczyn. ~ Zayn Malik.
38.Chciałem być nauczycielem języka angielskiego. ~ Zayn Malik.
39.Jesteśmy wdzięczni, że fani nas tak wspierają. ~ Zayn Malik.
40.Spójrzcie na mnie wszyscy, jestem gorący! Halo! ~ Zayn Malik.
41.Nadchodzi dzień w którym przewracasz jedną kartkę ze swojego życia iz dajesz sobie sprawę, że to jest najlepsze uczucie na świecie.A potem zdajesz sobie sprawę, że jest cała książka takich kartek, które właśnie przerzuciłeś. ~ Zayn Malik.
42.Mogę umawiać się z fanką, ale ma mnie kochać za to kim jestem, a nie za to, że jestem w One Direction. ~ Zayn Malik.
43.Jestem zorganizowany i zawsze wiem, gdzie mam swoje rzeczy, natomiast Louis i Harry mają wysypisko śmieci. ~ Zayn Malik.
44.Ty widzisz, że każdego dnia kocham cię bardziej... Dziś bardziej niż wczoraj i mniej niż jutro. ~ Zayn Malik.
45.Wybierz swoją ścieżkę ostrożnie, ponieważ przyszłość jest niepewna. Ale to sprawia, że życie jest ekscytujące, prawda? ~ Zayn Malik.
46.Nic nie będę zmieniać w swoim życiu. To jest to kim jestem. ~ Zayn Malik. 
47.Wierzę w prawdziwą miłość. I wciąż mam nadzieję, że to poluje na mnie. ~ Zayn Malik
48.Uwielbiam utwór Nicka Jonasa "Who I Am". Słyszeliście to? ~ Zayn Malik.
49.Nigdy nie zrozumiesz, co to było, dopóki faktycznie nie wystąpisz na scenie. To było po prostu niesamowite. ~ Zayn Malik.
50.Nigdy nie myślę, że jest za późno na zmianę rzeczy na lepsze. ~ Zayn Malik.




18 komentarzy:

  1. Ja też kocham " Who I am " <3 <3 :) =D ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo kocham go i mój ulubiony kolor to też niebieski <3 kocham Cię Zayn <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zayna jest slodki i uroczy fajnie ze będzie moja walentynowicz bo raczej do lutego nikogo nie znajdę :/ fajnie też ze Zayn traktuje nas jak swoją rodzinę i też kocham niebieski kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zayn jest słodziutki i wszystko co NAJ to bedzie on

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka ja bardzo dobrze znam ZAYN i ZAYN będziezawsze kool and sweet i love zayn

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Zayn'a jest moim idolem i uwielbiam ich wszystkich za te wszystkie żarty co oni robią i w ogóle są zajebiści :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam One Direction, a przez te cytaty jeszcze bardziej lubie Zayna, chociaż sama poświęcam się dla tych, których kocham i zawsze bym się poświęciła, w dodatku nie lubie koloru niebieskiego, ale to nie ważne, bo dalej będę słuchać muzyki One Direcyion

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham cie Zayn jestem twoją fanką
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zayn ponad wszystko. Jak go nie zobacze to nwm co zrobie ;( <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. on jest strasznie inteligentny, przystojny, ma świetną osobowość i mimo próżności nie jest płytki, jak ktoś może być aż tak idealny?!

    OdpowiedzUsuń
  11. This is us! It's "Best film ever"!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. znajdź 2 i jutro będziesz się całował 555555555555555 555555555555555 555555555555555 555555555555555 555555555555555 555555555555555 555552555555555 555555555555555 555555555555555 555555555555555 555555555555555 555555555555555 555555555555555 odliczanie: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 ... Teraz zamknij oczy i pomyśl życzenie! TERAZ, *, *, *, *, *, *, * wklej to do 15 różnych komentarzach twoje życzenie się spełni

    OdpowiedzUsuń
  13. tak tylko ze w oficjalnej książce o 1D pisze ze Zayn lubi czerwony a nie niebieski

    OdpowiedzUsuń
  14. zayn jest najlepszy z One Direction kocham Zayna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulubiony kolor Zayn'a to CZERWONY!
    Dominika Malik

    OdpowiedzUsuń
  16. 2000 dni od kiedy nie ma 1D... Z
    1000 dni od postu Liama...

    OdpowiedzUsuń