19.03.2012

Cytaty; Niall


1.Czy umówilibyście się z dziewczyną z Północnej Karoliny? Chłopcy: Oczywiście! Niall: Nasz kierowca busa jest z Północnej Karoliny.Louis: Więc umówiłbyś się z naszym kierowcą, Niall?
2.Niall: Liam nie wie jak flirtować, wiecie to? Liam: I wszyscy wiedzą, że ty też. *wszyscy się śmieją*
3.Jaka jest najbardziej beszczelna rzecz, jaką powiedział Niall? Zayn: Powiedział 'bądźmy pijani na scenie...' Niall: CICHO!
4.Ulubiona woda po goleniu? Niall : Armani Mania.
5.Wanna czy prysznic? Niall : Prysznic.
6.Najlepsze lekarstwo dla zakażenia One Direction Infection? Niall : Idź do lekarza i otrzymaj szczepionkę.
7.Najlepsza rzecz w byciu chłopcem? Niall : Gonienie wszystkich dziewczyn!
8.Sądzę, że moja idealna dziewczyna jest gdzieś wśród naszych fanek. ~ Niall Horan.
9.Jakie jest twoje hobby? Niall: Granie na gitarze,jedzenie i spanie.Jedzenie jest moim największym hobby.Kocham Nandos.
10.Nigdy nie zostawiaj Harry'ego i Louisa samych, w jednym pokoju. ~ Niall Horan.
11.Miałem wyimaigowanego przyjaciela, który miał na imię Michael. ~ Niall Horan.
12.Co sprawia, że Niall jest piękny? Louis : Jest Irlandczykiem, nie wiesz? Niall : Jesteś takim idiotą.
13.Brytyjskie jedzenie jest niesamowite, jednak są za małe porcje. ~ Niall Horan.
14.*Do Justina Biebera* Niall : Szczęśliwych urodzin, koleś. Mam nadzieję, że miałeś dobre.
15.Niall: Harry był strasznie upity podczas Brits,nie pamiętał że rozmawiał z wokalistą Coldplay. Liam: To prawda.
16.Wolałbym lizać pachy grubego mężczyzny, niż "utopić" się w majonezie. - Niall Horan.
17.Jak nazwalibyście swoją córeczkę? Niall: Julia.
18.Zayn : Niall jest moim idolem. Niall : O MÓJ BOŻE, mój idol ubóstwia mnie! Harry : Oni są szaleni.
19.Chcę poślubić dziewczynę, która jest prosta i słodka. Nie podoba mi się doskonałość. ~ Niall Horan. 
20.Louis jest bardzo pewny siebie. ~ Niall Horan. 
21.Liam jest najbardziej poważny, jeśli chodzi o pracę. ~ Niall Horan.
22.Najgorszą rzeczą jaką dziewczyna może zrobić na randce ze mną, to to, że może pierdnąć głośniej ode mnie. ~ Niall Horan.
23.Patrzę na tyłek dziewczyny, nie na piersi lub nogi. ~ Niall Horan.
24.Nienawidzę, kiedy dziewczyny udają głupie, myśląc, że to jest słodkie. ~ Niall Horan.
25.*reakcja na to, że 1D są numerem 1 w UK *Czuję, że mam mokro! ~ Niall Horan.
26.Chciałbym wrócić do tego, kiedy się urodziłem. ~ Niall Horan.
27.Lubię dziewczyny, które są słodkie i mają dobry charakter. ~ Niall Horan.
28.Powinienem zrobić własną książkę kucharską. ~ Niall Horan.
29.Savan : Co myślisz o nowych włosach Katie? Niall : To fajne, że wygląda jak Emma Watson.
30.Chcę sprzedać arenę, nagrać płytę i pracować z jednymi z najlepszych artystów na świecie. ~ Niall Horan.
31.Chcę dziewczynę, która lubi się wygłupiać. ~ Niall Horan.
32.Tęsknie za moim wujem Ciaran'em, mieliśmy dużo zabawy razem. ~ Niall Horan.
33.Śpij aż będziesz głodny, jedz aż będziesz śpiący. ~ Niall Horan.
34.Harry jest najmłodszy, ale wszyscy myślą, że to ja jestem. ~ Niall Horan.
35.Dziennikarz : Więc... pięciu chłopaków w jednym domu i kto zmywa naczynia? Niall : Zmywarka.
36.Liam : Ona nosi dziwne rzeczy. Ona jest po prostu dziwna. Niall : Lady Gaga?
37.Niall: Raz wszedłem do łazienki i tam był Harry który natychmiast zakrył swój 'dół' ręcznikiem i zaczął piszczeć.
38.Niall: Naprawdę czekam na ten moment kiedy wkońcu ożenię się z Directioner.
39.Niall: W niezręcznej sytuacji tańcze taniec Irlandzki.
40.Chcemy aby nasi fani byli szczęśliwi. My wiele znaczymy dla nich, a oni wiele znaczą dla nas. ~ Niall Horan. 
41.Wow, jest zimno w Londynie dziś. Duża zmiana z LA. Naprawdę pochłonięty dzisiaj. Dziękuję Boże, że nie pada. ~ Niall Horan.
42.Harry jest jednym z tych ludzi,którzy nie lubią czytać co ludzie o nim mówią ale wciąż to robi. ~Niall Horan.
43.Chciałbym być pomarańczowymi czekoladkami Terry's. Ponieważ one są moje, nie ważne, że Terry. ~ Niall Horan. 
44.Nazywam się Barack Obama! Barack Obama jest moim wygaszaczem ekranu w komputerze. Ponieważ on jest moim bohaterem...i on jest do połowy Irlandczykiem. ~ Niall Horan. 
45.Wyglądałem jak obdarty w ciągu ostatnich dwunastu lat. ~ Niall Horan.
46.Nasi fani są najpiękniejsi na świecie. ~ Niall Horan. 
47.Lubię dziewczyny z brązowymi oczami. ~ Niall Horan. 
48.Redbull nie daje ci skrzydeł, to po prostu sprawia, że jesteś chory. ~ Niall Horan.
49.Z pewnością chciałbym spotykać się z fanką, jeśli nie krzyczałaby mi w twarz przez cały wieczór. ~ Niall Horan.
50.Marzenia się spełniają, wierzę zawsze. Marzyłem każdej nocy by zostać piosenkarzem. ~ Niall Horan.




54 komentarze:

  1. OOoo ja mam brązowe oczy *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie wiem. Bo wszędzie gdzie czytałam lubi jak dziewczyna ma zielone oczy ! Już sama nie wiem. Ale myślę , że lubi brązowe
    ( ja takie mam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on lubi zielone ; )

      Usuń
    2. Ja też czytałam że lubi zielone oczy, a brązowe włosy ;)

      Usuń
    3. noom, on lubi zielone oczy xD

      Usuń
    4. licze, że brązowe, bo jak nie to lecę po soczewki ;*

      Usuń
    5. HAHAH ja też mam brązowe , zbieramy na soczewki xd? Mi ich tak sie przydadzą, bo mam wadę wzroku xd, Niall farbuje sobie włosy, to ja oczy:D

      Usuń
    6. a ja mam bardzo niebieskie no trudno -.-

      Usuń
  3. ja tez zwrocilam ze barzowe :( tez lubie brazowe ale mam zielone :( ale jesli to prawda ze jednak woli zielone... pozostaje nadzieja :d

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie .. ja najpierw czytałam że lubi zielone...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam brązowe oczy i posiadam wiele z tych cech które są tu podane. Aaaa.... WYGRAŁAM KONKURS I BĘDĘ MOGŁA SPOTKAĆ SIĘ Z CHŁOPAKAMI W WIELKIEJ BRYTANII IŚĆ NA ICH KONCERT I BĘDĘ MIEĆ ICH PRODUKTY Z ICH AUTOGRAFAMI!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatata .. srututututu majtki z drutu ;d
      bujną masz wyobraźnie dziewczynko ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. ja chcę nazwać moją córkę Julia ... ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam na imię Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. on woli dziewczyny z brązowymi oczami..potwierdził to w wywiadzie !! ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam fajnie bo w Londynie mieszka moja siostra z mężem i moja mama hehe :D
    jakie to słodke że Niall chce swoją córkę nazwać julia <3
    skoro mam na imię Julia :D
    to przeznaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta to na pewno przeznaczenie... Idiots everywhere.. :/

      Usuń
    2. Jeśli masz na imie Julka to nie mozesz nazwac tak swojej córki ;-;

      Usuń
  10. A ja tam nwm jaki mam kolor oczu,xd jedni mi mówią że piwne drudzy że brązowe a inni że zielone xD i co ja mam myśleć? xD

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam szaro-niebiesko-zielone i nikt takich nie ma :D. A ja czytałam że go nie obchodzi kolor oczu tylko osobowość ..... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takie mam ._.

      Usuń
    2. Też mam szaro-niebieskie-oczy;p

      Usuń
    3. *sorki, miało być: szaro-niebiesko-zielone oczy;)

      Usuń
  12. My dream is meet Niall in the future and be his girlfrend. I know this dream is stupid but I believe it. :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, nie no. Ja mam na imię Julia xd Też czekam na jego i mój ślub xd :D ♥ Mam brązowe oczy, lubię się wygłupiać :D Haha.

    OdpowiedzUsuń
  14. MAM BRĄZOWE OCZY A ON LUBI TAKIE, LUBIĘ MARZYĆ, JESTEM TROSZKĘ ZROZTARGNIONA, UWIELBIAM SIE WYGŁUPIAĆ MOJEJ CÓRECZCE ZAWSZE CHCIAŁAM DAĆ NA IMIE JULIA. BOŻE JESTEM PRAWIE JAK ON!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. włosy lubi blond

    OdpowiedzUsuń
  16. DZIEWCZYNY, myślę że Niall nie jest taki płytki żeby patrzeć na same oczy, trzeba przede wszystkim być zabawna, miła, otwarta osoba no i jeść mało, żeby zawsze mógł po was kończyć! WYGLĄD TO NIE WSZYSTKO! I tak Niall jest już zajęty, przeze mnie, nie róbcie sobie nadziei haha pozdrawiam wszystkie Directioners, siostry <3 ~AgaTa

    Liam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Nialler jest przez cb zajęty-.- idź sobie pomarzyć, a nie piszesz głupoty: )

      Usuń
  17. LUBI SZATYNKI (brązowe włosy) ŚREDNIEJ DŁUGOŚCI! Wygląd i tak to nie wszystko <3
    ZAYYYYN, ZEJNNN <3 Kamila Edwards

    OdpowiedzUsuń
  18. Niall jest moim MĘŻEM!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. użytkownik powyżej
    chyba cie po..bało dziewczynko !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie piosenki One Direction, ale to nie znaczy,że chciałabym wyjść za któregoś z nich bo nawet ich nie poznałam, więc skąd mam wiedzieć jacy są naprawdę. Nie zawsze wierze we wszystko co czytam, ale to nie ważne bo jak narazię to lubię tylko ich muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak serio to można się tak sprzeczać w nieskończoność!! Szkoda że nie można z nim porozmawiać i się dowiedzieć prawdziwej wersji.. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Niall <33 z tego wynika, że jestem ideałem jego dziewczyny hahaha :D <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może on nie jest ideałem twojego chłopaka, nie znasz go znasz tylko jego wygląd. Nie znasz jego prawdziwych cech tylko opisy napisane przez ludzi takich jak my...

      Usuń
  23. A ja... Pomarzyć każdy może:'(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale, wy to wyolbrzymiacie.
    Ja, mam na imię Julia, mam 12l. I też bardzo, bardzo, bardzo lubię Niall'a Horan'a, ale mam bardzo małe szanse by go poznać. Choć przyjedzie do Polski w przyszłym roku to i tak nie wyróżni mnie z pośród innych fanek. Więc nie robię sobie nadziei. Lecz marze i myślę o nim dniami i nocami. I nie przejmuje się kolorem włosów czy oczy, bo nawet jeśli bym mu się nie spodobała z charakteru to by znaczyło, że to człowiek nie stworzony dla mnie. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może on lubi włosy rude lub blond lub szatynki albo brunetki, ja jestem ciemną blondynką (ala jasny brąz), i mam niebieskie oczy ale to nie ważne. Bo każdy na świecie ma drugą połówkę a jego dziewczyną może być tylko jedna z pośród wielu.

      Usuń
  25. aaaaaaaaaaaaaa !!! Niall chciał dać córce imię Julia !!! :DDDDDDDD ZARAZ OSZALEJĘ !!! ;DDDDDDDD Xd teraz nie zasne ee !!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha mam zielono brązowe oczy FUCK YEAH XD

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszyscy, którzy piszecie o tych oczach OGAR ! To, że Niall lubi jakiś kolor oczu to nie znaczy, że Cie poślubi, bo ty takie masz -,- :p

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczy to nie wszystko :D
    A tak poza tym, to świetne te cytaty xD
    Kocham go <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam zielone oczy i brazowe wlosy sredniej dlugosci tajie jak on lubi .. do tego slyszalam ze polki sa dla obcokrajowcow bardziej atrakcyjne .. <3 a jesli chodzi o charakter to jestem dokladnie taka jaka on lubi .. a i do tego nie lubi idealnosci .. a mi do idealnosci wieeeeleee brakuje XD

    OdpowiedzUsuń
  30. A wiecie co ja myślę. Myslę że jak spotka tą idealną dziewczynę to kolor oczu i wszystko inne nie będzie miało znacznia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Popieram. :)
      DO DZIEWCZYN, KTÓRE PISZO O TYCH OCZACH, WŁOSACH, ŻE MAJO DOKŁADNIE TAKI SAM CHARATKTER, JAKI ON LUBI:
      Ogar! Chyba was pojebało! To, co piszo na różnych stronkacj i wgl, to nie znaczy, że to prawda. Tu było, że lubi brozowe oczy, tam zielone, a tam niebieskie, więc... ;______;
      Do tego chwalicie się z tego wyglodu i charakteru, a to jest bardzo żałosne, że jak to czytam z przyjaciółką, to się ze śmkechu normalnie po podłodze tarzamy. xDDD Naprawdę, odradzam od takiego pisania komentów. :'D
      MOŻNA HEJTOWAĆ, POŚMIEJĘ SIĘ Z PRZYJACIÓŁKĄ, A JAK POPIERASZ, TO POWIEMY: ,,No! I nareszcie jakiś rozsodny człowiek! Bardzo mądry!". xD
      Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA ORTO.

      DZIĘKUJĘ.
      #PoprostuWiewióra WIEWIÓROWATA

      Usuń
  31. Hahaha a ja mam niebieskie oczy! On ma ja mam para niebieskookich

    OdpowiedzUsuń
  32. Hahaha a ja mam niebieskie oczy! On ma ja mam para niebieskookich

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakto lubi z brązowymi!? A ja tak sie cieszyłam bo mam zielone i wszędzie pisało, że kocha zielonookie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam brązowe oczy, lubię się wygłupiać i też chcę nazwać swoją córkę Julia. Jest nadzieja

    OdpowiedzUsuń