8.03.2012

Jedna z moich nowo poznanych koleżanek na tt @jadziunx założyła konto gdzie pisze SWOJE WŁASNE IMAGINY Z ONE DIRECTION !
Pozwoliła mi udostępnić tu je.
Oto one :


#1 Robisz twitcam'a nagle wchodzi tam któryś z 1D i piszę że ślicznie wyglądasz.


#2 Jesteś w tym samym hotelu co chłopacy. Twoje okno i okno Harry'ego są naprzeciwko siebie. Przebierając się Harry cię podgląduje ze swojego okna, po niecałych 5 minutach słyszysz pukanie do drzwi, otwierasz i widzisz stojącego Harry'ego, który mówi że jesteś śliczniotką, ale bez niczego jest ci jeszcze ładniej.


#3 Jesteście z Niall'em parą. Niall wyjeżdża w trasę. Bardzo za nim tęsknisz, oglądasz wywiady, i Video Diary, w jednym z wywiadów pada pytanie ,, Jesteście daleko od domu, za czym tęsknicie najbardziej?'' Niall odpowiada że tylko za tobą i mówi  że cię kocha.


#4 Ty i chłopacy jecie śniadanie. Chcesz wziąć bułkę w tym samym czasie co Zayn, natykacie się na siebie i patrzecie sobie w oczy, reszta zespołu robi ,uuu' a Zayn się rumieni. 


#5 Jesteś na koncercie chłopaków, śpiewają WMYB, nagle Liam kieruje wzrok na Ciebie, wyciąga za rękę i mówi ,, Chodź tu piękna.'' 


#6 Jesteście w pokoju z Lou, nagle chłopak puszcza Moments patrzy na Ciebie i mówi 'za każdym razem jak to śpiewam, myśle o tobie.


#7 Są święta. Harry przyjeżdża do twojego rodzinnego domu. Masz dwunastomiesiączną siostrzyczkę, karmisz ją na oczach Harry'ego. Harry siada obok Ciebie i szepcze ci na ucho ,chodź na górę, a za niedługo będziesz karmiła nasze dziecko'
<ten mnie powalił, kocham to XD xxx>


#8 Jesteście z Zayn'em w parku,nagle widzicie biegającą małe dziecko.Zayn obejmuję cię i mówi,,Niedługo też będziemy mieli takie dziecko''


#9 Jesteś u Harry'ego w domu. Dzwoni do Ciebie mama i karze ci wracać. Gdy już wychodzisz, od razu dostajesz sms z treścią ,"już tęsknie''.


#10 Zostajesz na noc u chłopaków, śpisz na kanapie, nagle budzisz się w łóżku razem z Zaynem.


#11 Liam: Wiesz, zawsze uważałem że miłość od pierwszego wejrzenia to nie prawda, ale jak poznałem Ciebie, to zmieniłem zdanie!


#13 Właśnie zaczęłaś swoją pierwszą lekcje, dostajesz sms'a od Zayn'a z treścią: No wiesz co! Ile te twoją lekcje mogą trwać? Tęsknie.''


#14 Są twoje urodziny. Przyszli wszyscy znajomi tylko nie Lou, jest ci smutno, ale nie próbujesz o tym myśleć. Gdy już wszyscy się rozeszli idziesz pod prysznic. Idziesz do pokoju w samym ręczniku i widzisz Lou w samych bokserkach na twoim łóżku. Lou: Czekałaś na mnie kochanie, prawda? 


#15 Podchodzisz do Harry'ego i robisz sobie z nim zdjęcie. Chcesz już odejść ale chłopak łapie cię za rękę mówi ,,Zostań tu ze mną''.


#16 Siedzisz z Lou na kanapie i oglądacie jakiś nudny film. Nagle Lou całuję cię po szyi i mówi ,,Mogę cię schrupać jak marchewkę?''


#17 Zayn: Kiedyś bez przerwy myślałem o bohaterach ulubionych kreskówek, teraz myślę bez przerwy o tobie. 


#18 Zerwałaś z chłopakiem i płaczesz. Do pokoju wchodzi Harry, i widzisz że cierpisz, mówisz mu co się dzieje, a on odpowiada ci pocałunkiem i mówi: Ten chłopak naprawdę musiał być dupkiem, że zostawił taką cudowną dziewczynę jak ty.


#19 Liam: Pamiętam jak cię pierwszy raz pocałowałem. Ty: Nigdy mnie nigdy nie pocałowałeś. Liam: CO? to był sen?!


#20 Niall: Słyszysz to? Ty: Co? Niall: No to! Ty: Nie. Niall: Uf to dobrze. Ty: Ale co? Niall: To moje myśli, ciągle mówię tam o Tobie.


#21 *Lou do ciebie dzwoni*: Proszę przyjdź tu szybko! Ty: Dlaczego? Lou: Harry biega po domu nago od 15 minut, i krzyczy że cię kocha!


#22 Harry: Wiesz dlaczego zawsze zasypiam uśmiechając się? Ty: Nie, dlaczego? Harry: Bo wiem że cię zobaczę.


#23 Harry: Już wiem dlaczego przez 18 lat nie miałem dziewczyny. Ty: Dlaczego? Harry: Bo teraz mam Ciebie.


#24 Harry idzie wcześniej spać, gdy kładziesz się do łóżka, on przytula się do Ciebie mocno i pyta się przez sen czy będziesz jego żona.


#25 Liam wychodzi do sklepu, wraca po 4 godzinach, ty sie strasznie martwilas, nagle pytasz sie gdzie byl, a przystojniak odpowiada: Ktos zapytal sie za co cie kocham.




Mam nadzieje, że wam się podoba :D
Follow---->1DCrewPoland

2 komentarze: