25.05.2012

Cytaty ;)

Nadzwyczajny dzień na sport... Dlatego tak kocham to gówno. Po to żyjemy. Gratulacje dla Chelsea. Frank do zobaczenia wkrótce bracie. - Niall Horan

Specjalne K, najlepszy sposób na rozpoczęcie dnia. ~ Louis Tomlinson.

Zadzwonię do Louis’a Tomlinsona. Włączy się automatyczna sekretarka. ~ Harry Styles.

To jest bardzo typowe dla naszych fanów. Oni są bardzo żarliwi i dają bardzo dużo miłości do tego co robią, więc lubią krzyczeć bardzo głośno. ~ Zayn Malik

To jest bardzo podobne do rodziny ciągle w rozjazdach. Jesteś bardzo blisko z ludźmi, z którymi pracujesz. Szczególnie z członkami zespołu ponieważ oni są tylko czterema ludźmi na świecie, którzy rozumieją przez co przechodzisz.Masz specjalną więź. ~ Zayn Malik.

Kocham występować na scenie. I właśnie odpoczywam z chłopakami za kulisami i zawsze mamy dobry humor. Przed i po występie.To właśnie dobry klimat. ~ Zayn Malik.

Jest mnóstwo ujęć zza kulis, więc ludzie będą mogli widzieć ideę pracy na trasie bardziej niż tylko oglądając zakończony produkt. ~ Zayn Malik.

Jeśli miałbym najmniejszy kawałek cukru, odbijałbym się od ścian i skakał od jednego pokoju do drugiego. ~ Zayn Malik.

Minęły lata zanim wyciągnąłem kartę supermana, ale myśle, że desperackie czasy wymagaja desperackich środków. ~ Louis Tomlinson.

O Lou* Jeśli jesteśmy w autobusie albo gdzieś indziej i on je zdejmuje my wszyscy mamy odruch wymiotny. ~ Niall Horan

*O Lou, który nie nosi skarpetek* On zawsze nosi tenisówki bez skarpet i jego nogi sa bardzo spocone i czuć jego pot. ~ Niall Horan.

Kto ma najgorszy temperament? Harry: Liam, ponieważ on zawsze, jeśli uderzyłby się w palec, siada i mówi "ałłł".

Mogę pić. Ale się na to nie decyduję. ~ Liam Payne

Muszę żyć hardcor'owo, by być hardcore'm. ~ Liam Payne.

Mieć innych ludzi z tobą jest bardzo miłe i robi wszystko dużo fajniejszym. ~ Louis Tomlinson.

Osobiście nie wiem, czy byłbym w stanie wybić się, jesli występowałbym solo - to bardzo dużo czasu poza domem. ~ Louis Tomlinson .

*O co powinien martwić się Olly Murs podczas trasy* O tak, Olly powinien martwić się o wybryki, ponieważ na pewno będzie ich wiele.

 *O fanach z Ameryki* Oni sa trochę za bardzo pewni siebie. Oni podchodzą do ciebie, aby z tobą pogadać.Może, ponieważ oni wcześniej przebywali wśród znanych ludzi. Oni są tylko trochę bardziej do przodu i trochę pewni siebie.~ Louis Tomlinson.

My na prawdę nie dajemy Little Mix żadnych rad. Tylko tu i teraz. ~ Zayn Malik

Nieobecność sprawia, że serce rośnie w czułość. ~ Zayn Malik.

Oczywiście często widzę się z Perrie. Jedyną radą, jaka mogę jej dać jest po prostu ciężka praca ... i nadzieja na najlepsze. Ponieważ to wszystko co robiliśmy, i to wszystko do tego. I, żeby być miłym dla innych. ~ Zayn Malik

 Reporterka:Niedawno poznałeś fankę,która zemdlała przed tobą. Wyglądałeś na zszokowanego tą sytuacją. Zayn:Byłem przerażony, szczerze.Nie cieszyło mnie jej omdlenie,niemniej jednak to było całkiem fajne wiedzieć że możesz sprawić że dziewczyna mdleje,nie będę kłamał.

 E! News : Więc kto jest singlem? Niall : *podnosi rękę* E!News : Tylko TY JEDEN? Harry : Oh tak, jestem singlem

Kiedy Harry opuścił Caroline, spędził cały dzień płacząc. Staraliśmy się, aby poczuł się lepiej, ale wszystko kończyło się łzami. ~ Louis Tomlinson.

Liam: Czy powinnem wyłączyć mojego Ipoda? Harry: Tak, gra mi na nerwach. *Liam wyłącza ipoda*. Harry: Styles podąża swoją drogą.

Kto w 1D jest singlem? Harry: Zayn, ja i Niall, Louis: Harry, czy zapomniałeś o wszystkich wspomnieniach? Niall: *śmiech*.

Liam zmusza mnie do sprzątania wszystkiego, bo najwyraźniej jestem dziewczyną w związku. ~ Niall Horan.

To byłaby inna historia, gdybyśmy byli solo. ~ Louis Tomlinson.

Jeśli utknąłbyś na bezludnej wyspie, którego z członków 1D zabrałbyś? Liam : Chciałbym rozśmieszyć Louisa.

Zayn wyglądał tak spokojnie, jako jedyny. Ale on jest naprawdę bardzo zabawny i głośny! ~ Louis Tomlinson.

Louis : Czy to jest twoja karta? Harry : O mój Boże! Zayn : Jezus! To nie pomyłka.

Niskie spodnie są obrzydliwe, można zobaczyć pupę. ~ Louis Tomlinson.

Louis : Noszę szczęśliwy pierścionek. Harry : Nigdy nie widziałem, żebyś go nosił.

Wolisz stracić włosy czy stracić Louisa? Harry : Stracić włosy.

Czy chcesz, czy nie, Jeden Kierunek jest zawsze tutaj. ~ Niall Horan.

Gdybyś miał maszynę czasu, gdzie chciałbyś się wrócić? Niall : Do lat 60.

Chcę żyć wiecznie! Chcę nauczyć latać się wysoko! ~ Niall Horan

Po prostu szukam dziewczyny, która nie traktuje siebie zbyt poważnie. ~ Zayn Malik.

Myślałem, że mam typ dziewczyny, ale tak na prawdę nigdy nie miałem. ~ Zayn Malik.

Connecticut moje miasto. ~ Zayn Malik. (Connecticut to nie miasto, tylko jeden ze stanów).

Dziennikarz wydający seksualne krzyki i dźwięki. Liam : Mój ulubiony wywiad! Harry : Możemy porozmawiać, gdy nie będziemy na antenie?

Fanki ze Szwecji śpiewały Louis'owi oraz Niall'owi : You've got a hangover, you've been drinking to much for sure! ( Masz kaca, na pewno za dużo wypiłeś)

Pomachałem fance, która zamierzała zrobić sobie ze mną zdjęcie. Jej chłopak je zrobił, ale jego twarz była jak kamień. ~ Harry Styles

Czy to prawda,że będziecie na Nickelodeon? Louis:Tak długo jak ten kanał tv istnieje to nigdy nie rozmawialiśmy o tym z jego twórcami. I szczerze, to jeśli zależałoby to ode mnie to, osobiście, wolę skupić się teraz na muzyce niż na aktorstwie.

3 komentarze: