30.05.2012

Immaginy od Moniki part 2

#Hazza to twój przyjaciel, jednak nie chcesz, by był kimś więcej. Kochasz go, lecz wiesz jak on taktuje dziewczyny. Jednak pewnego wieczoru chłopak wyznaje ci uczucie. Parzysz mu prosto w oczy i szepczesz: - Nie chce być kolejną wykorzystaną dziewczyną...
Hazza patrzy na ciebie, ze smutkiem, nagle w jego oczach widzisz coś przypominającego wolę walki.
- Oddałbym wszystkie chwile spędzone ze wszystkimi innymi dziewczynami, za minutę w twych ramionach....



#Zayn zaprosił cie na romantyczne rejs statkiem po rzece. Nagle leci piosenka z filmu "Titanic". Uradowana zamykasz oczy
i zaczynasz marzyć o wielkiej miłości.
W tym momencie Zayn całuje cie prosto w usta. Następnie leciutko dotyka twojej dłoni. Otwierasz oczy. Widzisz swojego ukochanego, który klęka i
wyciąga z kieszeni małe pudełeczko. Z twoich oczu zaczynają płynąć łzy. Zayn spogląda na ciebie i mówi:
- Zostaniesz moja żona? Wiem, że to dzieje się tak szybko, lecz nie potrafię o tobie nie myśleć.
Nie mogę cie stracić, bo wraz z tobą odejdzie moje serce i dusza
...



#Jesteś z Niall'em w centrum handlowym. Nagle mijacie Nandos. Chłopak bardzo chce tam wejść.Ty odpowiadasz niechętnie:
-Nie jestem głodna. Jak chcesz to idź sam ,zobaczymy się później.
Irlandczyk patrzy ci w oczy i odpowiada:
-To ja też nie idę .Wolę umrzeć z głodu z tobą ,niż najeść się sam...


#Mieszkasz z chłopakami z 1D. Pewnego dnia do Harrego przyjeżdża jego kuzyn. Jest naprawdę przystojny i na dodatek podobasz mu się. Już pierwszego dnia znajomości zaprasza cię na randkę. Szykujesz się dobrych parę godzin. W końcu gdy masz już wychodzić dostajesz od niego SMS-a. „Sorry, randka odwołana. Mam inną” - czytasz. Zdenerwowana chcesz natychmiast porozmawiać z tym idiotą, który cię wystawił, lecz idący w twoja stronę Hazza powstrzymał cie. Opowiadasz mu o wszystkim. Następnie wykręcasz numer kuzyna Harrego. Słyszysz dzwonek dobiegający z... kieszeni spodni Styles'a! Patrzysz na niego zadziornie i pytasz:
- Jak mi to wyjaśnisz
?
Chłopak robi słodką minkę i mówi:
- Byłem zazdrosny.
To wystarczyło, wybuchłaś śmiechem i resztę wieczoru spędziłaś z Hazzą. Jego kuzyn będzie musiał jakoś to przeżyć.

1 komentarz: