29.06.2012

Info i sorry ;)

Po pierwsze chciałam Was przeprosić za to , że wczoraj nie zrobiłyśmy żadnej notki na bloga. To wszystko dla tego, że w całym mieście nie było neta do późnych godzin wieczornych, więc w związku z tym robimy te notki dziś i za utrudnienie przepraszamy. Korzystając z okazji chciałabym Was poinformować , że nie będzie mnie ( Kiki ) tu przez miesiąc gdyż wyjeżdżam . Jednak obiecuję, że notki będą się pojawiały. Będzie je robiła dla Was nasza kochana i niezastąpiona Asia.
A ponieważ zaczęły się już wakacje to mimo różnych wyjazdów nie zapomnijcie o nas i naszym blogu. Udanych wakacji ;**
 
 
Chris Martin zaśpiewał wczoraj wers "That's what makes you beautiful", podczas piosenki "Yellow", ponieważ Harry był na koncercie.


Harry się jaraaaa! :D
Fanka: Moja kotka właśnie się okociła, czy mogłabym dostać od Was jakieś propozycje imion? (:
*jedna fanka rzuciła pluszowego kotka na scenę i Liam go wziął do ręki*
Niall: Gdyby to był mój kot to nazwał bym go Snowball (kulka śnieżna) Piąta.
Louis: Um.. to jest chłopiec czy dziewczynka?
Niall: To jest dziewczyna!
Louis: Ja bym ją nazwał.. Gwen.
Harry: Gdyby to był mój kotek, to nazwałbym go.. Matylda!
Niall: Moje i tak wszystkie imiona bije na głowę, ja wymyśliłem najlepsze!
Liam: Gdyby to była kotka Nial'la to nazwałby ją Demi Lovato.
*wszyscy w śmiech, a Nialler odsuwa się na kilka kroków od chłopców*
Louis: On się rumieni!
*Liam dał Nialler'owi pluszowego kotka, a Nialler go pocałował :3 ...a potem wyrzucił, nevermind xD*
Dwa lata temu One Direction, w X Factor, śpiewali piosenkę Coldplay (Viva La Vida). Dwa lata później Coldplay na swoim koncercie zaśpiewało jeden wers piosenki One Direction.
Po pierwsze to sorry, że wczoraj nie zrobiłyśmy żadnej notki na bloga ale w całym mieście nie było neta więc sami widzicie, że nie było jak. Po drugie chciałam Was poinformować, że nie będzie mnie ( Kiki ) przez miesiąc < od poniedziałku > gdyż wyjeżdżam. Z góry Was za to przepraszam i jednocześnie obiecuję, że notki będą się pojawiały przez Naszą kochaną i niezastąpioną Asię ;*
 
Chłopcy byli na 5 roller coasterach i zaliczyli 3 wodne zjazdy.. wyobraźcie sobie podczas tego Paula, który stwierdził, że wymył sobie głowę :D
Podobno Niall posyła Demi co rusz pocztę kwiatową. De nie może się doczekać kiedy ten skończy trasę i będą mogli się spotkać!
Nialler jest za Hiszpanią.
Harry był na koncercie Coldplay'a :D
Zayn przekroczył 4 miliony followersów na twitterze! :D
Harry grał dziś w golfa! :D
Chłopcy do UK powinni wrócić jakoś w następnym tygodniu! :D
Lou w wywiadzie potwierdził , że ich album wyjdzie przed świętami :D
Chłopcy nie mają jeszcze pomysłu na tytuł nowego albumu ! :)
Nialler rozmawiał przez telefon z Deo Devine, który poprosił go, żeby Niall zadzwonił do Bieber'a, bo dowiedział się, że będzie on miał niedługo koncert w Melbourne i Deo chce być One Less Lonely Girl Justina xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz