4.06.2012

Wywiad + tłumaczenie



Tłumaczenie tego wywiadu :)

Reporterka - Czy są momenty w których chcielibyście nie być sławni ?
Harry - Nie być sławni ? nie,myślę że jedyny powód dla którego nie chciałbym być sławny to ten, żeby częściej widywać się ze swoją rodziną . myślę że nie ma jakiegoś konkretnego powodu dla którego nie chcielibyśmy być sławni .
Reporterka - a co ze zwyczajnym wychodzeniem na ulice ?
Liam - Chodzimy na zakupy od czasu do czasu.
Louis - Ale chodzi o to.....łatwo jest iść do sklepu w UK. wszyscy myślą, że nie możemy normalnie zrobić tam zakupów ,ale za każdym razem kiedy jesteśmy w trasie fani zaczynają wariować , kiedy dowiadują się gdzie jesteśmy to normalne , że zatrzymują się jacyś fani.
Reporterka - Więc możecie przejść się po ulicy w NY i bd ok ? ( lol, to chyba źle jest xd bo wcześniej mówili o UK albo źle usłyszałam i nie miało być NY tylko UK xd )
Harry - Tak.
Zayn - Dopóki ktoś nie napisze na twitterze gdzie jesteśmy ,dopóki ktoś nie puści plotki o miejscu naszego hotelu , możemy robić wszystko.
Reporterka - Ochrona popuszcza wam smycz ?
Zayn - Tak.
Louis - Ale wariują kiedy odejdziemy dalej niż 2 mile.
Reporterka - Jaki jest wasz ulubiony kraj w którym byliście i dlaczego ?
Liam - Naprawdę polubiliśmy Australię ,było dużo zabawy, wychodziliśmy , surfowaliśmy itp. Więc jest tam dużo zabawy w Sydney .
Harry - k\Kocham Anglię.
Louis - A ja kocham je wszystkie !
Reporterka - Chłopcy, idziecie na olimpiadę ?
Louis - Ja mam bilety na biegi an 100 metrów.
Reporterka - Myślałam że zaprosili cię do udziału.
Louis - Tak , zapytali mnie czy przebiegnę.
Harry - Liam będzie rzucał oszczepem.
Liam - Moja dziewczyna będzie cheerleaderką.
Redaktorka - Będzie cheerleaderką ?
Liam - Autentycznie,dla drużyny siatkarskiej.
Redaktorka - To świetnie.
Liam - Spoko.
Zayn - Ja będę  pływał.
Reporterka - będziesz pływał ? Ty kontra ... ( tu jakieś imię i nazwisko pewnie jakiegoś  pływaka ) tak ?
Zayn - Okey.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz