17.06.2012

Opis próby dżwiękowej według obecnej tam fanki.

Jedna dziewczyna, która była na próbie chłopców była taka kochana, że opisała to, więc to jest tłumaczenie tego co ona napisała.

"O mój Boże dzisiejsza próba. Chłopcy wyszli na scenę, zagrali swoje piosenki i do nas pomachali ♥ Moment kiedy chłopcy odpowiadali na pytania praktycznie spełnił moje życie. Ja i moja przyjaciółka siedziałyśmy w pierwszym rzędzie na dzisiejszej próbie, więc siedziałyśmy najbliżej sceny. Mogłam zadać im pytanie, więc poprosiłam ich, żeby powiedzieli coś z amerykańskim akcentem. Niall praktycznie powtórzył to, co ja powiedziałam czyli "Can you guys do yours american accents?", a reszta chłopców zaczęła mówić 'hella" hahaha -___-. Potem Harry odwrócił się w moją stronę i powiedział "Thanks!", więc ja oczywiście odwróciłam się do moich znajomych i zaczęłam się z tego powodu strasznie cieszyć. Ale omg Niall to zobaczył, więc było to trochę żenujące .__. ale po chwili podszedł do mnie i przybił mi piątkę! Reszta chłopców odpowiadała ciągle na pytania, a dziewczyny krzyczały bez żadnego powodu i Niall powiedział do nas (nie do mikrofonu) "Wszyscy wariują, a ja po prostu siedzę i dobrze się bawię" i my powiedziałyśmy "Oh, pomyślałyśmy, że właśnie tak było kiedy poznałeś Harrego", a on powiedział "Nie, kiedy go pierwszy raz spotkałem to miałem ochotę powiedzieć tylko "Zamknij się, Harry". Kolejna dziewczyna zadawała pytanie, ale Niall ciągle powtarzał jej imię do mikrofonu, więc się z niego śmiałam, kiedy on nagle pokazał swoim mikrofonem na mnie, a ja powiedziałam tylko "oh.. hi", ale było to słyszalne przez głośniki kiedy tamta dziewczyna zadawała pytanie O___o. Rozmawiałyśmy z nim o tym, że powinien odwiedzić nasze miasteczko (taa, on nie miał pojęcia gdzie to jest.. nikt nie wie gdzie ono leży), a on opowiedział nam o tym, że nigdy nie byli w Disneylandzie. Potem on zapytał "Czekaj, jakie było pytanie?" i ja powiedziałam "Nie słyszałam.. wow Niall może powinniśmy bardziej się skupić haha". Potem chłopcy zarapowali fresh prince of bel air! Potem jeden z telefonów w mojej torbie zaczął wibrować, więc Niall wziął go, przyłożył do swojej twarzy i zaczął mówić "Hello... hellloooooo", a my na to "Tak nie odbierzesz telefonu haha". Próba miała już się ku końcowi kiedy moja przyjaciółka zapytała Nialla czy może zadać jeszcze jedno pytanie i Niall dał jej swój mikrofon! Kiedy chłopcy zeszli ze sceny byłyśmy pierwsze w kolejce na meet&greet! Ahh nie mogę uwierzyć, że praktycznie rozmawiałyśmy z Niallem..
To wszystko co pamiętam jak na razie, ale wow, nie mogę uwierzyć, że to naprawdę się wydarzyło."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz