27.06.2012

Kilka fotek Danielle

Dawno się nie pojawiała, dlatego postanowiłam, że dodam kilka jej zdjęć.
Weszłam sobie na tumrl'a i szukam zdjęć Dani i nagle trafiam na pełno hejtów <oczywiście na nią> i se je czytam i potwierdziło się to co myślałam. Chodzi o to, że Dani jest niemiła dla fanów Liam'a i jej. Podobno śmieje się z dziewczyn, które podchodzą do niej np. by zrobić zdjęcie, by dała im autograf czy coś. I często pojawiały się porównania do Eleanor, że Danielle jest wredna itp. a El. jest miła dla fanów itp. Więc chyba Dani traci troszkę swoich fanów poza Polską, Wy zaś wolicie hejtować Eleanor, która nic nie zrobiła, po prostu jest. To jest smutne. Ja osobiście nie hejtuje i dobrze mi z tym. Więc #NOHEJT


FOTKI DANIIIII!







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz