20.07.2012

"Bliźniacy" Javadd, William,James,James and Edward

HAHAHA a konkretnie photoshop'owi bliźniacy :P
Na tumblr można znaleźć wiele zdjęć gdzie jest np. 2 Haroldów <2 to Edward, drugie imię Hazzy, jest on nieco wyższy od Harrego i nosi często okulary :P >
No więc ja usiadłam i znalazłam po kilka takich przykładów. Oto one.

Zayn & Javadd

<moja ulubiona przeróbka z Zaynem :P >









Louis & William







Hahaha to jest super ^ ^



podwójne gify są THE BEST



Liam & James








To mnie rozwaliło xD 





Hymmmm oj... *dead*




Niall & James







HAHAHA












@.@


Oł GOD ! U SEE IT?





Harry & Edward 
<oczywiście najwięcej :P >





















*_*

































sweeeet!







Najlepsza przeróbka jak dla mnie @.@



























I Inni














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz