25.07.2012

Info z dziś ;))

"Hey! Tutaj Louis Tomlinson. Ostatnie chwile w mieszkaniu moim i Harry'ego. Stoję przy drzwiach i nie mogę wyjść, zbyt trudne. Ha, teraz pewnie myślicie "masz co chciałeś palancie" ... Macie racje, chciałem, nadal chcę zamieszkać z El, jest idealna dla mnie, ale nie chcę też zostawiać Harry'ego.. Tyle razem przeżyliśmy, aż żal to zostawić, do tego ten jego wyraz twarzy, kiedy się pakowałem.. Nikt nie chciałby tego widzieć, zbity szczeniak, zagubiony dzieciak. A ja? Obiecałem że go nie zostawię, obiecałem Anne, jego mamie, że zawsze będę przy nim. Zawaliłeś Tomlinson, po całej linii.. Hahaha, aż się śmieje z własnej głupoty. Właśnie jestem w naszej kuchni, podchodzę do lodówki, a na niej pełno jakiś kartek, parę magnesów od danonków.. Nic specjalnego, nagle trafiam na zielona karteczkę z napisem "Louis wychodzi, ale zawsze wraca do swojego Harry'ego.. Xx" kuuurde. Musiałem to teraz znaleźć? Los chcę jeszcze bardziej utrudnić mi wyprowadzkę ale należy mi się. Harry nadal mnie kocha, wiem to. Wiem, że życzy mi szczęścia z El. Harry... do później, kocham Cie gówniarzu, twój Louis" - takie coś, napisanie przez Lou.
Rita Ora powiedziała, że kocha One Direction
Chłopcy żartowali w jednym z wywiadów, powiedzieli między innymi, że Niall jest z Carly Rae Jepson (dziewczyna od hitu "Call Me Maybe") i że z nią sypia. DEBILE! :D
Każdy z chłopców do tej pory zarobił... A teraz UWAGAAAA............................. 32 mln FUNTÓW!!
Liam też zachwycony słońcem w Londynie! :D Słońce sprawia, że Payne jest szczęśliwy!
Nialler, Harry i Zayn zachwycają się pogodą w Londynie, Liam nogami Horan'a, a Tomlinson ... a Tomlinson zamula, gdzieś w kącie :D < 4 godzinki temu >
Chłopcy mają być jurorami podczas przesłuchań oraz mentorami podczas X Factor w krajach takich jak: UK, USA, Australia i prawdopodobnie Szwecja.
Louis ma nowy samochód, jest nim Range Rover. :D

*LARRY! Hahaha, Harry też ma taki samochód! Tomlinson papugo!
Harry zaczął czytać książkę "Igrzyska Śmierci" :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz