13.07.2012

Kilka immaginów ;)

1. Budzisz się i widzisz obok siebie Harry'ego. Pochyla się nad Tobą i mówi 'Dzień dobry, słoneczko.', po czym całuje Cię w nos.
2. Ty: Jestem brzydka.
Niall: Jestem w ciąży.
Ty: CO?
Niall: Przepraszam.. Myślałem, że mówimy rzeczy niemożliwe.
3. Louis: Chyba masz coś w oku. Daj sprawdzę.
*chwilę później*
Ty: Em.. Już?
Louis: Jeszcze minutkę.. Masz takie piękne oczy.
4. Wstajesz w nocy i wychodzisz na balkon. Liam cicho podchodzi do Ciebie, przytula Cię i szepcze 'Wracaj ze mną do łóżka.'
5. Ty: Widziałeś mój telefon? Słyszę, że dzwoni, ale nie mogę go znaleźć.
Louis: *wrzuca telefon w swoje spodnie* Kurcze.. wypadł mi z rąk. Mogłabyś go wyciągnąć?
6. W nocy budzi Cię krzyk. Biegniesz do pokoju swojego syna. Płacze. Przytulasz go i pytasz co się stało. Odpowiada 'Śniło mi się, że całe jedzenie świata zniknęło!'. Obok siada Niall 'To tylko koszmar..'
7. Jakiś chłopak podchodzi do Ciebie w klubie.
Chłopak: Cześć, piękna. Jak Ci na imię?
Ty: [T.I.]- uśmiechasz się.
Harry: A ja jestem Harry. Jej chłopak. Spadaj.
8. Harry: Popieram Larry'ego.
Liam: Popieram Niama.
Niall: Wybacz, babe. Ja popieram
(wasz bromance. np. Martyna+Niall= Nartyna itd. )
9. Harry czeka na Ciebie przed domem:
 
10. Liam wysyła do Ciebie wiadomość: Cholera, dziewczyno! Harry już 5 godzin wpatruje się w Twoje zdjęcie! On serio tęskni!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz