24.07.2012

Dziś // info // zdjęcia // MSC

-Liam był dziś na próbie do Olimpiady razem z Danielle.
-Chłopcy mają być jurorami podczas przesłuchań oraz mentorami w X Factor w krajach takich jak: UK, USA, Australia. <Hahaha no to teraz każda fanka leci do X-Factora ^ ^ >
-Niall był dziś w top shopie, podobno z nie znana dziewczyna.
-Harry wpadnie/wpadł dziś do Holmes Chapel.
-Perrie powiedziała, że jest zmeczona pogróżkami i atakami nienawiści ze strony Directioners. <nie dziwie się ;/ >
-Perrie wczoraj na scenie składała życzenia dla Waliyhi<Siostra Zayna>
-Chłopcy maja dziś dzien wolny.
-Zayn idzie dziś do studia tatuazu, podobno chcę sobie wytatuowac cos zwiazanego z zespołem i ich drugą rocznica. 
-Wczorajsza sesja chłopców odbyla się nad Tamizą.
-Podobno 1D będzie miało tydzień wolnego.
-Eleanor była wczoraj widziana na oxfordzie.


Lou dziś w MSC




Instagram Danielle

Dziś








Ymmmmm O KURWA! Po pogotowie dzwońcie mam zawał...... 
/\_/\/_\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\----------------------


Nowe autko Lou


 Niall z siostrą Zayna 


Z wczorajszej sesji


HAHAHAHA!


Haha też tak chce xxx


:P


Padłam xD


Ale czy wy widzicie Liama?
Czy wy go widzicie? Ja padłam jak zobaczyłam go !
OMG ! Nie no.... zawsze był przystojny, ale dziś to kurwa przesadził !














2 komentarze:

  1. Osz kurwa *_____* fryzura Niall'a i Liam'a ! <3 *___________*

    Nialler, od dziś nowa tapeta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niall się jakoś zmienił mi się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń